29 timmar av 55

Nu känns det som att det börjar närma sig jag har endats 29 timmar kvar av mina 55, känns underbart. Är sjukt less på att jobba nu även fast jag har det bästa jobbet man kan ha. Men det är väldigt psykiskt påfrestande. I går rann tårarna bara ner för kinderna och jag ville bort här i från. Kan inte sova på nätterna är på det sämsta humöret och tänder till på minsta lilla. Men snart är det över för denna gång.

Fick ett mess av en väldigt kär vän till mig i går och gud vad glad jag blev, det var det enda bra och roliga som hände under den dagen . . .Roligt att höra att du kommit fram och att du har det bra!


Längtar tills det blir festival igen, bara några enstaka dagar kvar . Tråkigt att inte tjejerna kommer bara men några stjärnor är ju klara. . . Jag Lennart och Tompen. Kan inte bli så mycket bättre.


Du&Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0