Familjemiddag

Har precis kommit hem ifrån en underbar middag hos min syster. Hela familjen var samlad dvs. 10 st för att äta och må gott tillsammans innan lilla jag ska dra mig söderöver, hem till mig, Gävle. Känns väldigt tungt att säga hej då till alla och speciellt mina små gullungar Linus och Emma. (mina syskon barn) dom är för gulliga. Men som dom säger det är bara att kommer hem om du saknar oss mycket. Men skulle jag åka hem varje gång jag saknar någon här hemma skulle jag behöva åka hem varje dag.

Efter den goda middagen som bestod av kött och klyftpotatis, bea och paj till efterätt kännde jag att det var dax att motionera. JAg och min syster gick ut och gick en timme. Så skönt och välbehövt.

Nu ska jag spela av Mamma och Magnus lite pengar sen är det dax att krypa ner i Kojan.


Du&jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0