Den bästa dagen hittills!

En väldigt intressant dag på mitt jobb då jag gjort många roliga och intressanta saker. Tagit venprover satt PVK, skrivt in patienter, satt dropp, satt blod, varit med och ass en läkare för en omläggning på en öppen höft och varit med på en Operation! Så intressant, tror nästan att jag måste bli läkare, jag vill oxå vara med och skära och fixa inne i kroppen. Det är så fantastiskt hur det ser ut inne i kroppens olika organ!

Den bästa dagen hittills!


Snart kommer man hem för ett mindre jullov, men det känns otroligt skönt att få vara hemma även fast den mesta tiden kommer att bestå av massa jobba. Men då blir det pengar i alla fall.. Sen är det ju Julafton, Juldagen, min födelsedag och sen NYÅR. Längtar sjukt mycket att få vara med dom Bästa i 2 dygn och bara ha roligt och glömma allt jobbigt. Och framförallt glömma skolan för ett tag. Trots att jag har praktik nu har vi tentor och massa uppgifter som ska göras att det aldrig kan vara en lugn stund på denna utbildning.

Nu ska jag göra mig i ordning sen blir det 45 minuter och sen sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0