Du är fin!

I Gävle i gen efter en otroligt lång resa då vi var tvungen att sitta i bil kö i 2 timmar för att det hade varit en trafik olycka.. Men det gick ju jag är ju framme i alla fall..

Har försökt plugga till tenta hela helgen men det går inte. Jag får inte in något. Hur mycket jag äb läser så kommer det in i ena örat och sen ut genom det andra. Varför är det så? kan någon förklara? så det blir ingen tenta för melker i morgon, men det gör inget för att jag bestämmer själv när jag ska göra den eftersom att jag har fått lite extra tid eftersom att jag varit sjuk. Men det värsta jag vet är att skjuta upp saker men i detta fall känns det som att jag inte har något val.

Va ut en sväng i går och hdae jätte trevligt, men man mår därefter i dag. Inte bakis bara otroligt trött eftersom att det blev en efterfest till kl 06,00 i morse. Men mysigt va det :)



Du är fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0