Linda hur ska vi göra? hur blir det?

Är hemma i östersund igen. . Skulle på jobbet i ´dag men det blir flyttat tills i morgon. Känns roligt att komma tillbaka det va ju ett tag sedan man jobbade.

I morgon blr det barnvakt igen åt lilla Emma sen jobbet och sen vet jag inte alls... spännande. . Kvällen kan alltså sluta hur som helst men en sak vet jag att jag måste plugga. Har tenta på måndag morgon och den ska jag klara!

Har just nu min praktik och det är jätte roligt och lärorikt men väldigt jobbigt. Tidiga mårnar och sena kvällar men det är det värt. . .Hade min halvtidsbedömining i går och det gick jätte bra överförväntan så nu känns allt mycket lättare och bättre..




Linda. hur ska vi göra? hur blir de? : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0