Lista

Mina 3 favoritböcker

  1. Pojken som kallades det
  2. Fortsättnings böckerna på ovanstående
  3. Nellie böckerna

Mina 3 favoritlåtar (just nu, idag)

1. Elden
2. I wish i was a punkrocker
3. Mitt älskade Östersund (som alltid är bäst )

Mina tre favoritplagg alla kategorier

  1. Mina svarta byxor
  2. Mina Gina tricot tröjor 
  3. Mys byxorna 

Mina tre favoritaccesoarer alla kategorier

  1. Min bruna väska
  2. Min guldkedja 
  3. Min guldklocka 

Bubblare: Min mobiltelefon


5 saker jag vill göra nästa år

  1. Veta vad jag vill
  2. Gå ner några kilon
  3. Få en lägenhet
  4.  Ha roligt med mina nära och kära
  5. Ha obegränsat med pengar

5 saker jag gjort i år

  1. Varit på praktik på Sjukhuset 
  2. Varit singel 
  3. Haft otroligt roligt
  4. Flyttat
  5. Fått ett underbart jobb (extra) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0