Madde is back!

Idolfinalen är avgjord och Marcus vann! Hejade ju på erik men tycker att båda va GJYM!! Marcus har ju varit en artist hela tiden men erik har ju utvecklas som bara den. . . Men jag är nöjd att båda va i final sen spelade det inte så jätte stor roll...

Sitter nu och väntar på att min familj ska komma och hämta mig sen ska vi till "farmor" som fyller år och sen ska jag på stade med Jossan Syster och Ca... Måste kolla på kläder, något som jag kan ha på mig i kväll när jag ska på fest i Lugnvik och sen på Olles. Längtar känns som att det kommer bli en bra kväll.. Och jag ska faktiskt ta mig nåt glas vin om jag kan och om jag känner mig pigg,! Känns underbart att allt börjar ordna till sig igen. Madde is back!


Gud vad jag tänker på M när jag pratar med han. Men nu vet jag att det inte är så länge kvar bara 1 månad tills jag får se han, Har inte sett han på ett år snart. Lite nervös är man ju ... Men det känns bra! Och det är alltid lika roligt att prata med han. Finns inget som får mig att känna dessa känslor, magne pirrar och man är lite nervös innan man svarar!

Nu kommer bilen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0