Jag vill vara som förut

Ännu en dag som inte är den andra lik. Gick upp tidigt för att försöka ta mig till affären och lämna en påse som lelle skulle skicka tillbaka till H&M, gick ganska bra, men yr blev jag. Men som mamma säger så är det bra att jag tar steget att gå en sväng själv för att jag inte ska vara rädd för att svimma. Kom hem och la mig och vilade som vanligt. Vaknade nu och kännde att det är dax att göra något satt mig här ett tag för att skriva av mig. Då jag känner mig otroligt less och irriterad över att jag inte kan göra det jag vill.  Men det finns inget ork ska försöka ta mig till köket och göra någon frukost i alla fall. Är otroligt less på detta. Jag vill vara som förut, orka hitta på saker, fixa och dona men det verkar inte bättre än att jag får skjuta upp sånt. Va hos dr. i går och hon sa att detta kan ta lång tid, upp till 3 veckor till... Åhh längtar till den dagen då jag kan vara mig själv och göra det jag känner för utan att vara rädd att svimma och bli allt för yr i bollen..



Lej nu! 

Kommentarer
Postat av: Thessan

Hej bruttan! Hoppas du mår bättre snart, vi tänker på dej här i våran lilla Bollnäsgrupp! Vila upp dej ordentligt och gör inget förhastat! Lätt att göra lite hyss när man är liten & vrång:-)SJälv har jag påbörjat ett projekt med att måla omköket! Shiit! Allt är kaos här hemma nu! Hjäälp! Kram från Thessan

2006-11-23 @ 19:00:51
Postat av: BecKan

Vännen... Du är för långt ifrån för en kram, men du finns i mina tankar... Håll ut vännen och rå om dig själv. Jag älskar dig Teddy, längtar tills vi ses, för jag saknar dig så otroligt mycket...

2006-11-24 @ 17:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0