Måste ha varit otrogen

Nu är det inte många timmar kvar tills man åker till vemdalen och en tre dygns fylla. Kommer att bli roligt som vanligt. 80 Tals tema kan det bli roligare!

Åkte tåget hem i går från Gävle och killen framför mig måste ha varit otrogen. Han ringde först en och sa jag kommer snart, vad gör barnen? Men hämta mig den tiden då, Puss! sen ringde han en annan hej guumman, sitter på tåget nu ja, men skulle vilja vänta om och va med dig, men jag ringer dig i morgon när jag är på väg till jobbet. Ha det bra. Puss och Kram. Synd att man inte kände igen killen bara..


nej nu ska jag handla och sen åka till werner. SEN VEMDALEN!


Kommentarer
Postat av: Cina

Hmm..
Allt för mkt sånt om jag får säga min mening..
Varför vara med ngn om man hellre vill va med ngn annan. Inte juste mot ngn..

2006-11-09 @ 12:54:53
URL: http://blombergskan.blogg.se
Postat av: Thessan

Tjena Bruttan! Thessan här! Härligt att åka till Vemdalen! Jag hade hellre gjort det! Men en annan ska juh göra den underbara psykologitentan på Heden imorgon kl 15! Är jag laddad... näeee! Uchsa vad tråkigt! SKönt med helg sen! Hoppas du får en toppenhelg där hemma! Kramis

2006-11-09 @ 21:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0