Men att dom aldrig lär sig söderut!

Festen som vi hade i helgen med dom bästa blev lyckad! Sjukt roligt. Hoppas verkligen att ni kan komma ner oftare. Sitter nu i Bollnäs och väntar på att skriva Tenta, fasiken vad roligt det ska bli. Sen ska jag hem till Kicki och hennes familj och äta tacos.... Vilken tur att jag åkte hit redan i går, det är sånt snöoväder så att alla tåg står stilla... Men att dom aldrig lär sig söderut! Hoppas verkligen att jag kan komma hem på fredag annars kommer jag bli galen. Ska bara vara hemma med familjen och ta det lugnt. ! Ska bli supernysigt!

Har en jobbig vecka att se framenot, men snart e det slut som tur är!

Sen är det  Vemdalen som jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Kikkz

Hej gumms!

Läser om ditt liv nu ja...har ju varit me dom sista dagarna å de e kul att få vara me i dina ord sas... Miss you ska du veta. Tack för dessa dagar å för allt tenta hjälp plugg..humm nytt uttryck men de va så ja mena iaf...

Kram hoppas du får en härlig helg å att du kom hem ordentligt...

Kikkz

2006-11-03 @ 18:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0