men det går framåt med stormsteg

Nu har praktiken börjat och det går som en dans på rosor. Kanske inte riktigt men nästan. Känner mig otroligt piggare men jag är fortfarande yr och äter med. men det går framåt med stormsteg. Sitter nu och väntar på att min Far ska ringa så att jag kan hoppa in i bilen och åka hem till Östersund ! Längtar otroligt... Det var länge sedan jag träffade alla mina vänner, saknar er så otroligt mycket ! och förhoppningsvis ska jag ta mig på olles på lördag och se alla glada ansikten, tyvärr kan ju inte jag bli på fyllan men EN öl får jag dricka för min läkare, då vem vet det kanske blir EN.  Nej nu  ska jag skynda mig så att jag är redo att åka alldeles snart.!


Mer uppdatering om praktiken kanske kommer sen....


Men jag mår bättre!

Kommentarer
Postat av: BecKan

Härligt att höra vännen.... :=) Ses i helgen *längtar* KRAM

2006-11-30 @ 17:18:39
URL: http://beckan85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0