Min Ruthan från mullhyttan

Nu har jag packat klart men det blev inte så lite som jag ville. Hur ska detta gå när jag ska byta tåg och allt, kommer varken att komma på eller av. Får nog fråga personalen om en hand.  Ska ta ett ovanligt tåg i morgon dvs. ett tåg som jag aldrig tagit förut. Ska bli spännande.

Min ruthan från mullhyttan.  Äntligen.. Du är min bästa vän och tack för att du alltid finns och lyssnar.

Nej nu kallar sängen så att jag orkar upp på skolan i morgon med all min packning. G`natt


Nu är det nära till forum!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem fasen e Ruthan???
Och hur Fan vill man bo i Mullhyttan??är inte Morgongåvan bättre att bo i?
Tat lugnt på forum...tappa inte rösten nu å sug inte på toan;)
Puss på dig eller dra helvete!;)

2006-11-07 @ 22:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0