På bättringsvägen

Ett tag sedan jag skrev nu, första gången jag är innne på bloggen på över en vecka. men det beror på alla omständigheter som hänt den sista tiden. Orkar inte förklara mig utan mina nära och kära vet vad som har hänt och vad som kommer att ske den närmsta tiden. Jag är som en gamal kärring, orkar inte vara vaken, så på onsdag får vi se vad som händer. Antingen blir jag sjukskriven längre eller så ska jag ut på praktik. Vi får se vad läkaren säger. Men på bättringsvägen är ja!


Tack mamma & Helena för att ni kom ner och hämtade mig! Och tack alla mina vänner och min familj som är så förstående. Hur skulle/ska jag klara detta utan er!  Ni är dom bästa som finns! Älskar er!

Om jag e osocial så vet ni varför det är inget illa menat, utam bara det att jag inte orkar prata och umgås just nu!


G´Natt

Kommentarer
Postat av: Sara

Du finns i mina tankar, hjärtat... Puss och kram

2006-11-21 @ 18:37:08
URL: http://sascha.blogg.se
Postat av: BecKan

Finns här för dig mitt hjärta, mina tankar finns hos dig varje dag, och jag älskar dig så oerhört.
Hör av mig lite nu, förlåt för det, men du vet anledningen, Jobb jobb jobb... Hinner inget annat just nu... Men ring när som helst, har alltid tid för dig.. Puss på din goa kind, min goa vän...

2006-11-22 @ 09:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0