Tåget hem till östersund på onsdag kväll. Längtar!

Sitter nu i Gävle i min ensamhet och måste ta tag i skolan men jag orkar inte. Haft en otroligt lång och tråkig dag i skolan. Massa lagar som man inte fattar något om, eller man skulle säkert fatta om man lyssnade.  Men en em med en tråkig man kan man inte annat än att stänga av öronen och rita massa i sitt block, tror att hela klassen ritade fina djur i sina block den sista timmen.

Nu ska jag snart börja planera vad jag ska ha med min till vemdalen så att det är klart innan jag ska sätta mig på tåget hem till östersund på onsdag kväll. Längtar! 




Fick min fina namnbricka i dag som jag ska bära när jag gör min praktik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0