Det blev inte som vi hade tänkt oss

Dagen spenderades bla. på strömvallen och hemma i soffan. Kollade på en otroligt bra film och sydde lelles jacka och kofta. Kännde mig som 70 år. Det blev inte som vi hade tänkt oss ang våran vanliga söndag nere i Gävle, då vi brukar ha som tradition att spela bingolott. Fanns inga eller dom var tillbaka skickade. Men det blev en mysig och trevlig kväll i alla fall..

Hänt både tråkiga och roliga saker i dag. Tänker på min Teddy som ska veta att det är bara att ringa om det är något. Förstår dig, men jag vet inte vad jag ska säga. Men kom i håg att det va ärligt, och ärlighet varar ju längst!

Josefine i min gamla klass ska komma på Våran inflyttningsfest, och gud vad glad jag blev... Ska bli otroligt roligt. Det är en Grym tjej kan jag lova...

Nu är det dax att krama kudden

Kommentarer
Postat av: Beckan

Tack gumman... Att finnas till räcker, det är det bästa!

2006-10-16 @ 15:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0