Du ler och dina ögon föråder mig dom säger att du förlåter mig, det är vi som ska älska i kväll.



Snart ska jag lägga mig i sängen och ta bort alla skolpapper och böcker för att kl 22,00 så är det Persbrandt på Tv. Kan inte bli mycket bättre!

Hoppas att allt kommer at lösa sig nu, jag har fått en telefontid på Måndag. Och jag hoppas verkligen att det går bra! Orkar, har inte tid med dessa funderingar och tankar. Jag vet att jag kan!

Du ler och dina ögon föråder mig dom säger att du förlåter mig, det är vi som ska älska i kväll.

Kommentarer
Postat av: Linnea

JAG vet att du kan ännu mer...

2006-10-17 @ 22:28:34
Postat av: Sara

Du är en människa som stöttar och är varm mot alla. Du är suverän och du kan... Du kommer att klara detta galant. jag tror på dig och jag tänker på dig. Puss och kram

2006-10-18 @ 15:34:44
URL: http://sascha.blogg.se
Postat av: Beckan

Du är underbar min vän, och som jag sagt förr, man klarar mer än man tror. Du har alltid mig vid din sida. Älskar dig Teddy!

2006-10-19 @ 17:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0