Jag vill, men vill jag det nu och här?

varför? allt känns så orättvist ibland. Allt med min mamma och sen vet jag inte själv vad som håller på att hända. Det känns hopplöst. Jag klarar tydligen inte detta, all press, alla tentor det blir för mycket! Jag vet att jag kan, men jag har ingen motivation alls. Kan det vara därför att det kommer att vara tunga tider nu? Varför få blackout i det sämsta tillfället? Varför? Vet inte hur jag ska klara detta, Men jag måste, jag vill, men vill jag det nu och här? vaför ska jag ha enstaka poäng ifrån endas 1,5 eller 2 poäng. Kan jag inte total kugga mig i stället då vet jag ju att jag inte kan.. . . .



Tack lelle för dina fina ord i dag, dom betydde mycket!

Kommentarer
Postat av: Beckan

Håll ut & Kämpa min vän, Du är jätte duktig, Jag tänker på dig vännen... Älskar dig Teddy... Snart ses vi :=)

2006-10-16 @ 23:52:40
URL: http://beckan85.blogg.se
Postat av: Lisa

Tittut, här tittar jag in ba sådär :-), hoppas du kommer på vem jag är *fundera* Vi går samma utbildning du å jag, vilken termin går du madde? Säger bara HÅÅÅLL UUUUT!!! det går så snabbt och innan du hinner blinka sitter du där med legitimationen i handen, när man har privata problem blir sånt som plugg så världsligt och oviktigt,men tänk på att den här utb ger mycket till dig som person, man lär sig om sig själv..Lycka till nu och ta hand om dig! // Lisa "flisan" Mattsson

2006-10-17 @ 06:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0