Varför just du?

Det kommer bara mer och mer hemska besked i livet just nu. och varför just du? som är den bästa människan på Jorden, du som alltid finns för mig, du som är min trygghet, du som alltid förstår mig och du som är den bästa mamman man kan ha i hela världen!

När du berättade detta för mig fick jag ett hugg i hjärtat, jag vet att du inte vill att jag ska vara orolig, men du är min mamma och den bästa jag vet! Jag vet att du är stark och att du kommer klara detta, men efter alla besked som kommer så blir jag bara mer och mer ledsen och fundersam. Vad kommer härnäst? Jag lovar jag ska vara stark och tänka positivt men alla gånger är det inte lätt. Det är tur att jag har min älskade Familj och mina älskade vänner som stöttar. Fölåt mina vänner att ni får stå ut med mitt tjat och mina sura miner, men det kommer att bli bättre . . . .

sen när jag berättade detta som jag inte sagt till någon så blev det en lättnad för mig  men det var verkligen svårt och nu snurrar det i mitt huvud hela tiden. Tack mamma för att du finns! Du är bäst och glöm aldrig det! Jag Älskar Dig!


Kommentarer
Postat av: Beckan

Efter regn kommer solsken... Det kommer bli bättre vännen, står vid din sid hela tiden och kommer stötta dig genom allt! Jag älskar dig!

2006-10-13 @ 12:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0