Den har det nog väldigt bra där inne i magen

Den filofof som jag har blivit har jag suttit och funderar mycket nu på morgon kvisten innan jag ska bege mig mot bibblan och ta tag i min skola. Jag funderar på diverse saker. På min syster som snart ska ha barn, och jag har ju sagt att den lilla kommer att komma till helgen men dets er mörkt ut. Den vill tydligen inte ut, den har det nog väldigt bra där inne i magen. . . Men jag hoppas verkligen att den kommer snart....

Sen tänker jag på lennart som ska gå till tandläkaren i dag och hon e så rädd.. Men jag ska tänka på henne i dag och hoppas att det kommer att ordna sig så att hon kan äta igen!

Sen Beckan som allt gick i bitar. Fattar inte hur man kan göra så där. Men jag hoppas att det löser sig vännen!


Nej nu ska jag ta min skolväska med alla mina böcker och papper och bege mig till bibblan. .

Saknar min mamma och min familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0