Det känns som jag börjar bli världens filosof

Jag förstår inte varför jag inte kan somna om nätterna? Kan det vara för att jag ligger och funderar på de värse konstiga och bra sakerna? Jag försöker verkligen men det går inte. Det känns som att jag börjar bli världens filosof när jag ligger i min ensamma säng om kvällen. I går blev jag nästan rädd för mig själv, och på mina tankar som snurrade runt. . Jag brukar inte vara den person som funderar på så där konstiga saker  och så djupa saker. Men får hoppas att det bara är för ett tag och att det kommer att sluta snart, så jag kan få min skönhetssömn tillbaka som är innan klockan tolv!



Nu är det inte många dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0