Hjärta av GULD och vilja av stål

Varför ska allt vara så orättvist? Varför är det dom bästa som drabbas? Varför min mamma? Som är dem bästa i hela världen! Blir så förbannad och ledsen när jag tänker på det,. Varför inte se saker i tid, nej men vi ska vänta tills det är försent! Men det som jag vet är att min mamma har ett hjärta av GULD och vilja av stål så att hon kommer att klara detta. Men det hade varit betydligt lättare om läkaren kunde kolla upp saker i tid och inte vänta in i det sista! Mamma du ska veta att du är den bästa och mest underbara person som finns! och jag saknar dig och älskar dig av hela mitt HJÄRTA!


Fan vad jag tycker att det är jobbigt att vara 40 mil ifrån min mamma när man får sånna här besked!

Kommentarer
Postat av: Sara den rara

Du finns i mina tankar, hjärtat. Puss

2006-09-14 @ 20:18:54
URL: http://sascha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0