Huvudet upp och fötterna ner

Undra om det är många som sover som pippi, men huvudet ner och föttrena upp, så brukar min ställning i sängen se ut nästan varje natt och detta för att jag ska kunna kolla på TV innan jag somnar. Men i natt så hade jag så svårt att somna så jag prövade att ligga med huvudet upp och fötterna ner som dom flesta gör... Och gud vad skönt jag sov. Det var länge sedan jag sov så skööööönt och länge. Nu e jag utvilad och pigg så i dag kommer det hända grejer!


Fönsterputsningen är klar, skåpen är klart, nu är det bara mitt rum och lite annat sen har jag gjort mitt i lägnheten! Känns underbart. Och på lördag går flyttlasset till lellelii.... 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0