Jag är stark, men lite nya mediciner och träning fixar jag detta

Tankarna virvlar fortfarande i mitt huvud varför allt är så orättvist!? Men kom på mig själv att det inte kommer att bli bättre om jag tänker så hela tiden utan jag måste gå vidare och lyssna på min mamma. Hon säger dessa ord: Det är ingen fara vännen, jag klarar detta, jag är stark och med lite nya mediciner och träning fixar jag  detta! Jag försår inte hur en person kan säga då när man har fått ett hemskt besked? Men det måste vara för att hon är stark!

Nu går man in i den nyktra helgen och det ska bli sååå skönt, spara pengar och bara ha det mysigt. Men Heartbreak Hotell va ju inte fel det heller. Men min Kära Familj kommer i morgon och ska hjälp mig med flytten så det kommer nog att bli en trevlig helg med massa mys, och träning! 


Nu är det Plugg sen ska jag tillbaka till lellelii där jag ska spendera kvällen och natten! Tack lelle för att jag fick komma igår, när mina tårar bara rann! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0