Öl på Heartbreak hotell i Fredags

Tio första:
Första bästa kompis: Helena "mollan" Mohlin
Första kärlek: Ja du det måste varit Fredrik, vi gick i samma klass i 9 år
Första husdjur: Hund
Första semester: Det va nog Norge eller Stockholm
Första jobb: Hmm .. det måste ha varit 11:ans kiosk
Första köpta skiva: New Kids on the block.
Första riktiga kärlek: Daniel
Första piercing: Tungan
Första konsert: Ulf Lundell på Österäng.

Nio sista:
Senaste alkoholdrycken: Öl på Heartbreak hotell i Fredags
Senaste bilfärd:
Förra söndagen när jag åkte ner till Gävle
Senaste filmen du såg: Pretty Woman med Lennart igår
Senaste ringda telefonsamtal: Lilla syster
Senaste bubbelbadet: Oj, det va länge sedan det. .
Senaste spelade cd: Lars winnerbäck
Senaste kyss: Lördags morse
Senaste gången du skrattade: I går med Lennart åt konstiga saker
Senaste måltiden: Lill pizza rullen på Q8

Åtta, har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?: Japp
Blivit arresterad?: Ikke
Blivit kär vid första ögonkastet?: Nej verkligen inte
Varit på tv?: mm. men jag visste inte om det sj. TV4 Jämtland
Varit i tidningen?: Japp men inte frivilligt
Blivit lämnad?: Vem har inte det !?
Varit full?: Har hänt. Mest salongsberusad :)
Busringt till nån?: mm. när jag var liten var jag grym på det

Sju saker du har på dig
:

1. Min nya guldklocka
2. Glajjer
3. Min älskade guldring som jag fått av mina syskon
4. Mitt guldsmycke med hjärta som jag fick av min syster och hennes familj
5. Ett svart linne
6. Mina kinatecken på ankeln
7. och mina grymt skönt mysbyxor


Sex saker du gjort idag:
1. Suttit här
2. Läst skola
3. Förklarat för mamma hur man ska gå in på blackboard
4. Mejlat Nettan i klassen
5. Kollat på TV
6. Varit på krysset och inhandla föda

Fem favoritsaker (utan inbördes ordning):
1.
Min mobil.
2. Min familj
3. Mina vänner
4. Min säng
5. Min snus

Fyra tankar du tänkt idag:
1.
Hur ska jag hinna med allt innan lördag?
2. Hur ska jag klara av skolan?
3. Mycket på Anna 
4. Kan inte DU försvinna i mina tankar tills jag kommer ner till gbg?

Tre val:
1. Vaddå för val!? Fattar inte
2.
3.

Två saker att göra innan du dör.
1.
Skaffa familj
2. Föda barn

En sak du ångrar:
1. Att jag tänker på M hela tiden nu eftersom jag vet at tjag snart får träffa dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0