då man får öppna sin första bärs till åhhh när ni låten

Nu är det bara ett dygn kvar till den stora prövningen och 3 underbara dygn med dom bästa! Var inte riktigt laddad förän i dag då jag pratade med lennart då ändrades allt på en gång. Nu vill jag bara att detta arbetspass ska ta slut (kl 09,00 i morgon) och då är det bara hem och göra det sista sen ska vi upp till lillänge och handlade det sista och sen drar vi !  Längtar något otroligt till bil färden då man får öppna sin första bärs till åhhh när ni låten, kan det bli bättre ? !

Men är fortfarande lite närvös inför den stora prövningen men jag vill ju vara med dig . så känns det och i morgon kommer du hem och då får jag kramas !

Tråkigt att Maria och Werner inte kommer att vara med på våran underbara resa, för att n i behövs verkligen. gästboksskrivarna och fyllekajan! Saknar er något otroligt, men snart är ni hemma och då kommer jag inte att släppa er, så va förberedd!

Lennart- i morgon smäller det ! ! ! åhhhh när ni tar saken i egna händer och när ni gör som dom på tv gör!

Läs även lelleliis blogg för aööa förberedelser, men blir taggad till tusen!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Kom ihåg å ta en bira för mej gumman!!! Ska tänka på er i helgen! Jag ska iaf dricka rödvin! =) Puss å kram!

2007-04-18 @ 22:09:27
URL: http://veronicalindman.blogg.se
Postat av: Veronica

haha! ja eller hur! isåfall får du hälsa så mkt från mej! ;P jag har ju tyvärr inga pengar på mobben men du får hemskt gärna ringa! ha så kul det bara går nu! å du gumman, bara du bestämmer dej så kommer du lyckas hålla tassarna på mattan! ;) å han e ju där så du blir ju aldrig utan! :) puss!

2007-04-18 @ 22:23:04
URL: http://veronicalindman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0