den blev mycket bättre.

Därför jag inte har bloggat nu på ett tag beror på att jag inte har tagit mig i kragen för att fixa internet hemma, känns som att det är dax snart då jag alltid måste gå till någon annan för att fixa saker som måste göras på internet!

Helgen har bestått av jobb och en helt underbar fjällstur i lördags. Solen sken hela dagen och vi gick inte in förän kl var närmare 19 för att se på hockey finalen och äta mat. Dagen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, den blev mycket bättre. Jag har träffat männsikor som jag inte trodde fanns dom va helt underbara. Ser verkligen fram emot nästa tur som vi ska åka på . om två veckor närmare bestämmt!



Jag vet att man inte ska gå på det yttre , utan det är det inre som räknas och det har jag verkligen fått bekräftat i helgen. Jag vet inte alls vad som händer nu , eller vad jag känner men någonting inom mig säger att jag vill vara med dig. Nu är det bara att vänta och se vad som kommer att hända. Men jag känner mig otroligt virrig!


Inte länge kvar tills vemdalen nu, och det är den stora prövningen!

Kommentarer
Postat av: TETTE

gumman .. har du ringt mej? har du mitt nya nr? 076-8168298 ??
kommer ändra om 2 veckor igen till 076-700tess =)
Puss

2007-04-17 @ 14:27:12
URL: http://chela.blogg.se
Postat av: Linnea

Den stora prövningen Melker! haha! Du är bäst!
Vi ses snaaart! Puss Älskar dig!

2007-04-18 @ 15:34:59
URL: http://lellelii.blogg.se
Postat av: lillasyster

åh jag är så glad för din skull syster ! jag tycker att du ska pallra dig upp till oss snart, var ju så längesen jag fick träffa dig.. jag älskar dig !

2007-04-25 @ 18:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0