Har varit helt död ett par dagar nu efter en total lyckad helg.

Nu är helgen över och man börjar att känna att man lever i gen. Har varit helt död ett par dagar nu efter en total lyckad helg. Det finns så mycket att säga och skriva men jag orkar verkligen inte, känns som att det kommer att ta timmar men det är bara att gå in på lelleliis blogg för där stor det mycket smaskiga saker. Men något skriver jag väl och jag måste säga att under helgen fällde Mats den roligaste komentaren....

- Mats vet du vad kameltå är?
 mats men en djup suck
- Åhhh vad less jag är på dessa kameltår..
(Kom på Domus så ska ni få se på alla kärringar )

Och har ni tänkt på en sag, att mackorna kan kära finten !?

Åhhh älskling jag vill ha hela såses, mm smaskigt!


Sen en av höjdpunkterna var att min kära teddy ringde och då föll tårnarna ner för mina kinder! Saknar dig så otroligt! jag ska skicka ett mail så att du får veta men jag har inte haft tiden just nu eller orken om jag ska vara riktigt allvarlig.


Jag är lycklig och glad för att jag har dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0