Där ska det solas och badas (?)

Vill lägga upp massa bilder i från min semester, men jag får inte till det ! Eller det blir inge bra, bilderna bara hamnar huller om buller, får försöka en annan dag då tiden inte spelar någon roll. Slutar om ca 15 minuter och då ska jag bege mig till slåtte, till mamma&magnus inköpta sommastorp. Där ska det solas och badas (?) och bara njuta av ledigheten och en otroligt FIN dag med massor av sol.


I morgon hoppas jag på att jag ska hinna träffa mina kära vänner, känns som att det var evigheter sén. Men så är det när alla jobbar olika, vissa dagar,vissa kvällar,vissa nätter,vissa helger Gud vad jag tycker att det är tråkigt!  Men det är något som jag har väldigt svårt att acceptera. Tycker att det är så otroligt trist att inte få träffa er alla och dela med mig, och att ni får dela med er, bara sitta ner en kväll och  surra massa skit och skratta, men det dagen den kommer snart... Hoppas ja..! ! om inte annat den 25 !


Kommentarer
Postat av: Werner


Jag saknar dig vännen

2007-08-06 @ 09:26:09
Postat av: Veronica

saknar dej gumman! men vi ses ju förhoppningsvis nästa vecka!! puss å kram!

2007-08-09 @ 13:15:19
URL: http://veronicalindman.blogg.se
Postat av: beckan

Saknar det oxå Madde, älskar dig så oerhört min vän...

2007-08-15 @ 21:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0