du att få en överaskning

Jag är  världens lyckligaste & måste ha den bästa pojkvännen som finns! Tidigt i morse sa han att i kväll kommer du att få en överaskning, men tänk inte mer på det nu. Sen  när jag skulle åka upp till mamma så sa han att  överaskningen väntade där uppe & jag nyfiken som tusan fixade snabbt skjuts dit upp för att se vad det va. Och det var en cykel, en precis sån som jag hade sagt att jag ville ha och den kommer att bli perfekt för mig.
Tack älskade Magnus!

Jag älskar dig!


Nu kommer det inte finnas någon undanflykt att inte cykla till jobbet! :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

jag utmanar dej gumman! läs min blogg för mer info! pussar!

2007-08-29 @ 10:16:02
URL: http://veronicalindman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0