Jag älskar dig!

Sitter på jobbet och drömmer mig bort här ifrån, vill vara på en plats där vi kan ta hand om varandra och inget annat kommer emellan. Alltid alltid kommer det saker emellan, som gör att tiden bara rinner i väg och den ensamma tiden som vi skulle ha tillsammans är borta. Jag längtar tills på söndag, då telefonerna ska stängas av, och vi ska bara ägna tiden åt varandra och ingen annan.  Jag hoppas verkligen att tiden som kommer framför oss blir annorlunda, då både du och jag kan prioritera om. Du vet vad jag vill, och jag hoppas verkligen att det kommer att bli en förändring inom en snar framtid, annars så vet jag inte om jag orkar mer.

Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0