jag var rädd!

Vardagen är tillbaka.. Har nog inte haft sån ångest förut för att nu är verkligen vardagen tillbaka, känns hemskt. Men har haft två helt underbara veckor! Första veckan bestog av ståk och vänner, den andra veckan blev det sverigesemester med M, synd att det har varit dåligt väder bara men det har varit skönt att komma ifån en sväng. Besöket på kålmården var det absolut roligaste och mest intressanta, och speciellt safarin när lejonen, björnarna och alla andra djur var alldeles intill en, jag var rädd!

Men nu är vardagen tillbaka och jag gör det första passet i dag,Hade aldrig tackat nej till två veckor till! 





Har kommit på en sak, att komma tillbaka till den verkliga vardagen är det tråkigaste som finns!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, jag hatar också vardag... Men det sägs att man ska göra vardagen rolig. Hur ska vi göra då? Ha en bra dag! Puss

2007-08-03 @ 11:38:04
URL: http://sascha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0