Kärlek!

TIden bara rinner i väg och jag hinner inte med det jag vill och ska. Vet inte hur man ska göra för att hinna allt man vill på dygnets alla (få) timmar.

Stockholm har besökts med tjejerna och det var en väldigt rolig tripp, med mycket shopping och god mat. Och bra sällskap!

Sen den 21/12 kom världens finaste lilla Hugo ut till den stora världen och jag blev så rörd när messet kom så att tårarna rann.
Grattis så mycket Jossan och Mackan!

 Sen blev det jul och den firades med världens underbarast Familj. Är så otroligt glad att jag har er i min närhet, finns inga som ni!
Ni är bäst Älskar er! 

Och juldagen är som vanligt en stor festdag och kommer alltid att vara. Va i valet och kvalet om jag skulle ut men till slut så bestämmde jag mig för att gå ner till mina vänner som satt hemma hos Helene. Mycket trevligt. Sen blev det såklart olearys med det goda sällskapet. Roligt , men alldeles för mycket folk för min smak, speciellt då man är nykter.
Men en helt klart Godkänd kväll!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0