Nu åker täckbyxorna

Tiden bara springer i väg och man hinner ingenting.Men snart är det jul, om jag längtar. Det har hänt ganska mycket sen sist jag skrev men jag orkar inte skriva alla men några saker kanske jag kan dela med mig.

* Barnmorskan besökte jag i går och allt såg bara bra ut, det växer och växer.

* köket är snart på plats, och jag längtar tills man kan laga mat hemma igen.

* Alla julklappar har inhandlas (hoppas ja) känns som att jag kan ha glömt något men det hoppas jag inte.

lite av det som har hänt på sista tiden, skulle kunna sitta och skriva en lista på flera sidor men känner verkligen inte att jag orkar sen tror jag att ingen annan skulle orka läsa heller.

Nu åker täckbyxorna på sen blir det lucia tåg på Emma och Linus dagis, sen åker vi tjejer till Stockholm och ska häls på världens bästa Maria och Fredrik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0