Ännu en dag bestående av massa jobb

Ännu en dag bestående av massa jobb, men nu är det inte så många timmar kvar! Gårdagen bestog av jobb och massa ångest. Ska hem sen efter att jag slutata och duscha och fixa lite sen ska jag till P... och reda ut lite saker. Va tydligen inte så glad på fyllan i Fredags så nu måste det ordnas upp, och jag hoppas verkligen att det gör det.

I morgon börjar den nya melker, hon ska iväg och träna. Har inte satt min fot på ett tröningställe på flera år men nu e det dax att göra något. hoppas bara att man överlever och inte får någon hjärtattack, känns som att kroppen kommer att få en chock!

Nej nu måste jag tillbaka till srbetet och slita dom sista timmarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0