för att jag har en annan pappa som bryr sig som finns där. Magnus!

Ja vad ska man säga. Fick ett samtal i går ett samtal som inte var ett av dom roligaste samtalen jag har fått. Min sk Far. Fattar inte hur han tänker, eller hur han beteer sig. Men en sak är säker att han är väldigt konstig. Jag i fråga satte honom varför han inte erbjudit sig att hjälpa mig nu när jag ska ta mina möbler i från gävle hem till östersund när han åker den vägen varje vecka!? Men enligt han så ska man inte erbjuda sig utan det är jag som måste fråga. Men min mamma och magnus erbjöd ju sig, men han fattar ingenting. Detta fortsatte i ett hett samtal men det slutatde med att jag inte var hans dotter längre, jag var inte som alla andra, jag var den otrevligaste människan som fanns, jag planerade aldrig osv. Men för mig känns det som att det inte gör så mycket jag tycker inte om honom (och det sa jag rakt ut) för att jag har en annan pappa som bryr sig som finns där. Magnus!


Nu ska det fixas lite innan tåget går till Gävle för lite packning och fix!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0