men bort ska det och det är inom en snar framtid.

Har suttit och funderat och Ibland önskar jag att man kunde bestämma över sina känslor. Just nu skulle jag behöva det för att inte ha den ständiga klumpen i magen. Jag funderar och försöker att inte tänka på dig men du kommer ständigt upp i mitt huvud i fel lägen. Jag har det ju bra nu, utan dig vid min sida. Fattar inte varför det är så här jag som vill  börja på "nytt" nu kan det vara därför att jag tänker för mycket. Men gud vad negativ jag känner mig men klumpen som ständigt är i min mage vill jag få bort men hur vet jag inte än, men bort ska det och det är inom en snar framtid.


I går när jag satt i min lägnehet tänkte jag mycket på Werner och Maria, jag saknar dom och nu känner man att dom är borta, det tog några dagar eftersom att jag var nere  i Gävle men nu när jag är hemma så är det ett stort tom rum. Men dom kommer ju snart hem och jag hoppsa att ni har det underbart i värmen. Om man läsaer om er så vekar ni ju ha det kanon bra..  Saknar er tjejer!



Lycka till med såsen Lelle och hoppas att det bli kanon gooooooood! och du glöm inte att drcika en öl eller ett glas vin för mig ikväll

Kommentarer
Postat av: Werner och Beckan

Alskar dig

2007-02-12 @ 13:41:40
Postat av: Kikki

Hej gumman!!

Undrar hur du mår egentligen?? Du verkar inte helt okej, kan ja göra nåt för dej vännen?

Kram Kikki

2007-02-14 @ 10:19:40
URL: http://missyukon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0