men den helgen det kommer snart den med...

Ännu ett dag på mitt kära jobb. Ska snart kolla på melodifestivalen med dom kära boendena sen ska jag få hämtning av min kära mor som ska skjutsa mig till carina för lite festligheter, men det blir lugn eftersom att man ska jobba i morogn igen. Känns som att jag vill vara ledig en helg nu och bara va, inte bestämma något utan ta allt som det kommer, men den helgen det kommer snart den med...

Magnus instalerade min nya tvättmaskin i går och det blev så bra och det fungerar utmärkt så nu ska tvättas som aldrig förr.




Tänker på dig och hoppas att allt kommer att gå vägen. Jag hade det ju på känn, tror att man har blivit synsk :) synd att det inte blir någon gatu bara med det är det värt till varje pris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0