Men det är väl det verkliga livet som kommit i kapp mig

Visst är det konstigt ibland.. Nu har jag flyttat hem och allt känns bra. Men det är konstigt att jag träffade mina vänner mer när jag bodde i Gävle än vad jag gör nu när jag bor på samma plats ( vissa i alla fall.)  Men det är väl det verkliga livet som kommit i kapp mig. Det är ju så att alla jobbar och det är sällan som man är ledig samtidigt som synd är, men jag hoppas att den dagen kommer snart då jag känner att jag skulle behöva träffa tjejerna och bara surra och ha det trevligt. Men jag är otroligt glad att jag har dom bästa vännerna som finns !




Maria & Anna- saknar er otroligt mycket det känns verkligen att ni inte är i stan längre!




Ca- tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0