Men ett gott skratt fick jag mig på morgonkvisten

Gårdagen avslutades med en utgång och det va grymt roligt. Kul att träffa människor som man inte ser så ofta, synd bara att duno inte var med! Men du ska veta att jag tänker på dig, speciellt i dag och jag hoppas att det kommer att lösa sig till det bästa, jag vet att du kan om du vill! Gör det som känns bra och är rätt för just dig, det är det som är huvudsaken..

När jag var påväg till jobbet i dag som i vanlig ordning så stog jag vid busshållsplatsen och väntade på bussen, då hände en väldigt rolig och konstig grej. Jag pratade med duno i telefonen och en kärring står vid hållplatsen och säger att jga inte får prata där, nehe säger jag, hon fortsätter med att gå här i från jag vill inte lyssna på sitt samtal, nej säger jag men då är det bara att stänga igen dina öron. Men jag har inga plastöron säger damen somjag kan tippa va kanske 70 år eller nåt. Jag fortsätter att prata i telefonen och hon står och gapar brevid, hora, du ser ut som en hora, gå här ifrån, dra, jag ska spraka skallen av dig mm tillslut kokar jag så mycket att jag frågar hur hon mår? men det skulle jag inte ha gjort då blev hon ännu galnare och bara skrek, duno var fortfarande i luren och jag kunde inte annat än att skratta. Bussen kom och vi skulle med samma buss, men som tur va satt vi inte i närheten av varandra, men när hon skulle kliva av en hållplats innan mig så sa hon jag hatar dig innan hon klev av. Tomas satt alldeles brevid och sa gå och lägg dig till kärringen, då tyckte hon att han skulle in på psyket! Hur kan man släppa ut sånna kärringar som henne! Det va den värsta kärringen jag mött i hela mitt liv! Hon kan inte mått bra alls. Men ett gott skratt fick jag mig på morgonkvisten då huvudet är alldeles för tungt!

Kommentarer
Postat av: beckan

HAha, rätt Teddy.. Skratta keringen i ansiktet :=) Miss yoy babe

2007-02-26 @ 14:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0