nu är sängen det enda alternativet som finns!

åhhh vilken lättnad att allt ordnade sig, allt gick som en dans och detta är glömt nu. Sitter nu på jobbet igen men ska snart gå hem efter att jag vakat hela natten låååång. Är så trött så nu är sängen det enda alternativet som finns!

Kvällen kommer att spenderas med en film och mysigt sällskap, alltid lika härligt! Ska förbi ca en sväng oxå hade jag tänkt men det kan ju inte vara några problem eftersom att det är i grannhuset, måste pratas vid lite : )


Tycker inte om att jag bara kan blogga på jobbet nu förtiden för att jag har inte tagit mig i kragen att fixa bredband än men nu känner jag att jag måste det så att man kan skriva när det ploppar upp något och inte bara när man är på jobbet och måste! Fast i och för sig så spenderas min mesta tid här på jobbet och lite på Rådhusgatan. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0