saknaden stor

Nu är jag hemma i Östersund igen och allt har kommit på plats i lägenheten, eller inte allt men det mesta. ska bara inhandla lite nya saker men det får vänta tills lönen kommer som tyvärr är för många dagar bort.
Jobbar denna helg oxå börjar bli lite less på det då jag skulle vilja gå ut och träffa mina vänner och umgås men om några helger då smäller det!


Tänker mycket på min klass nere i Bollnäs/ Gävle och hoppas att allt är bra med dom. Fast detta var det bästa beslutet som jag fattat så är saknaden stor efter er! Men ni har ju sagt att ni ska komma upp, och hoppas att det inte dröjer allt förlänge tills jag får se er igen...



Jag klarade min sista tenta :)


Kommentarer
Postat av: Werner och Beckan

Hej vannen! vi ville bara gratulera sa jattemycket till tentan, du ar grymmast! glom aldrig det.... vi saknar dig och tanker pa dig! Hoppas allt ar bra med dig och att du trivs bra i den nya lyan... Puss och kram fran WernBeck

2007-02-12 @ 13:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0