startavgifter på allt som dimper ner i brevlådan varje dag

Nu har man avslutat ett pass till och nu är jag ledig tills i morgon då det är dax igen att ta sitt pick och pack och dra till jobbet! Men det känns bra, jag tjänar ju pengar! Det är mycket som jag vill handla nu till min nya lägenhet så pengar behövs ju alltid men som synd är så blir det fler räkningar än vad jag trodde denna månad men så är det väl alltid, men alla startavgifter på allt som dimper ner i brevlådan varje dag men nu hoppas jag att det dröjer några dagar. Har köpt en ny tvättmaskin i dag för att den som jag hade innan gick sönder, men nu står det en ny och fin tvättmaskin hemma hos mig.

Är hos mamma nu och fick frukost tur att jag har världens bästa mamma som alltid ställer upp. sen ska jag i väg en sväng och kolla om jag hittar några fina saker till lägenheten som jag kan köpa på tisdag när lönen kommer. Ska oxå besöka den nya butiken SVEA som min kära vän Jerkan och hennes Mattias har öppnat.

Nu ska jag rita lite med min Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0