vart min kära duno har tagit vägen?

Jag sitter och funderar men kommer inte på något ställe där jag kan finna dig , det som jag undrar över är vart min kära duno har tagit vägen? jag har letat och letat men inget har jag funnit. Men jag hoppas verkligen att en vacker dag så hittar jag dig!   Ringt ett antal gånger men utan resultat, jag vill bara höra hur det är? vad du gör? och höra när vi ska ha våran kväll den kvällen som man bara kan vara två på...?
I dag är verkligen en riktig duno dag, då jag tänker tillbaka på allt roligt som vi har gjort, alla äventyr som vi varit på och allt som har sagts och gjorts. . .


Men en sak vet jag .... den 10 då kommer jag att träffa dig och då smäller det !


Jag älskar dig min kära duno!

Kommentarer
Postat av: DUNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

meeen såååå sööööt du ärrrr!!!!!
Duno är borta i bland,men hon finns där man minst anar det ;)
Japp,den 10 då kommer det att bli RÖJJJJ!!!!!
Då ska Duno visa er vad hon kan...kanche..........

Puss å KJAM på dej

2007-02-24 @ 20:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0