I natt hade jag en lösning

Är det bara jag som tycker att man är otroligt smart och kreaktiv alldeles innan man ska somna !? I går kväll när jag hade krypit ner i min underbara jobb säng så flödade det massa funderingar och ideer, smarta dessutom, enligt mig själv. Jag funderade på vad jag skulle skriva till en kär vän som jag inte hört något av på väldigt länge, hur jag ska hinna med allt som jag vill dom få dagarna jag är ledig, hur jag ska göra med semestern, vara hemma  eller åka? I natt hade jag en lösning till allt detta, synd att jag inte skrev ner det. för att just nu vet jag ingenting ! ! !


Kommentarer
Postat av: Lelle

Så är det! Alla de bästa lösningarna kommer man fram till på natten när hjärnan varvar ner! Ses ikväll Melker! Puss

2007-07-07 @ 11:13:23
URL: http://lellelii.blogg.se
Postat av: Bajenjons

"underbara jobb säng" nu ljög du igen...HUFF!!!

2007-07-07 @ 11:54:46
URL: http://lellelii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0