inte ett rätt skulle jag kunna sammanfatta det lite snabbt

Hahaha kollade nyss mitt sista inlägg och dess överskrift, inte ett rätt skulle jag kunna sammanfatta det lite snabbt, men nu är det ändrat!

Helgen har bestått av jobb, och en lugn och skön lördag kväll då jag inte lyfte ett finger. Har kört bil i helgen så nu kan man säga att jag är en färdig bilförare... (på god väg i alla fall)

Förstår inte vad som händer, jag är så otroligt trött så jag vill inte göra något, min önskan är att få ligga i sägen och sova, skulle lätt kunna sova dygnet runt och det är det jag vill. Jag orkar inget, somnar var som helst ibland i väldigt dåliga lägen. Men hoppas på en förbättring snart, då jag saknar att göra saker med mina vänner! Men den tiden kommer snart,men just nu så måste jag vila om jag ens ska orka ta mig upp på jobbet, det är en plåga!


Nej nu kallar jobbet igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0