Jag saknar dig!

Besökte farbror dr i går och det var mindre roligt. Ingenting som var i min mage men jag har magkatarr ! Så nu ska jag försöka att ta det så lugnt som möjligt och vila när jag kan, lättare sagt än gjort måste jag säga. Jag jobbar ju, jag vill träffa mina vänner när jag kan, vilket blir otroligt sällan pga av alla olika tider vi jobbar!  Men jag ska se till att lyssna på dr denna gång så att jag kan bli människa igen!



Saknar mina tjejer så otroligt mycket, men vad ska man gära när alla jobbar så olika tider. Men en dag på stråket hoppas jag att jag får med er i alla fall. Va inte i går vi alla träffades och hade det så roligt som bara vi kan! Men det är väl detta som är det vuxna livet när alla jobbar och har saker att göra på sidan om!



Jag saknar dig! 

Kommentarer
Postat av: Vivvan!

Välkommen in i klubben gumman! :( Det är inge roligt alls! Men det är ju så att man kan ju bara göra bättring själv, å det är inte det lättaste! Speciellt som du jobbar så mycket och har så mkt annat du vill hinna med! Men nu måste du tänka på dej själv i första hand, annars funkar det inte. Försök tänk efter vad som är allra viktigast, sen måste du prioritera bort vissa saker, en tid iaf. Sen att det är sommar å mkt fester på g underlättar ju inte, inte så bra å dricka heller ju... Men jag tycker iaf att man ska satsa på å ha så roligt man bara kan, för det mår man alltid bra av!! Saknar dej gumman min! Vi får höras någe! Puss å kram!!

2007-07-13 @ 11:09:52
URL: http://veronicalindman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0