Och så kär som jag är nu har jag aldrig varit

Dagarna rullar bara i väg och nu är det inte länge kvar tills det är ledighet! Har haft en otroligt skön helg med massa mys med mina nära och kära! Kört en massa bil har jag gjort så nu är jag peppad till tusen att ta det efterlängtade körkoret! 
Hoppas på att jag får träffa sandra i dag en sväng efter jobbet som är hemkommen från en vecka i Grekland, sen blir det sängen för att åter kliva upp med ottan i morgon, till jobbet!
Förstår inte varför jag ska fundera så mycket på dåliga saker  !? Måste bli bättre på det för att det tar bara på krafterna, så nu har jag bestämt mig att nu är det nog med detta. Jag ska bara tänka på det bra som händer och sker. Jag är ju kär! Och så kär som jag är nu har jag aldrig varit !  ! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0