tydligen ingenting jag prioriterar just nu!

Dagarna bara rullar i väg och man hinner ingenting, inte det man vill i alla fall... Kan bero på att dom flesta dagarna spenderas på jobbet! Avslutar ett pass om 4,5 timmar och sen är jag ledig i två hela dagar ! ! ! Ska bli helt underbart. . .Frissan i morgon, och en fika med cissi  en träff  med mamma och sen Lelle, dagen är fullspäckad. Men när ska jag hinna göra någonting hemma, tydligen ingenting jag prioriterar just nu!

Snart ska jag gå på lite ledighet (19 juli) och det känns fantastiskt bra, men vart ska jag åka !? Någon som har ett förslag, vill inte bara sitta hemma när jag är ledig, men mest troligt så kommer det att sluta så !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0