Tack för en otroligt rolig midsommar!

Dagarna, vekorna bara rullar fram. Nu har det finaste och vackraste och bästa bröllopet varit. Helt underbart, tårarna kunde jag inte hålla tillbaka och Jannice och Mattias var så fina. God mat och trevligt sällskap, vad kan man mer önska sig?! Tack för en otroligt rolig midsommar!


Men samtidigt så saknar jag midsommar i ås men det blev inte någon sån i år för nån.!

Annars så rullar dagarna på som vanligt med jobb och massa skoj med nära och kära. Håller på att bestämma när vi ska åka på semester och det är inte det lättaste, men jag tror att vi är överens nu!


Gatufesten eller inte!? Hur ska jag göra!? vill, men samtidigt är det mycket pengar det handlar om. . . .

Kommentarer
Postat av: Ryssan

skit i gatufesten...spara pengarna till stråket istället =)

2007-06-27 @ 21:02:47
Postat av: Flisan

Klart du ska gå på gatufesten :-)

2007-07-02 @ 16:31:43
URL: http://www.liiisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0