En kopp varm choklad och en macka,

Dagen har varit underbar, slutade jobba 08.00 sen for jag hem till lägenheten och åt en god fruksot och sen skulle jag försöka sova en sväng men det givk inte pga att min grannes telefon ringer så högt då det var bara att kliva upp och tvätta och fixa hemma. Hella ringde och vi gick ut och gick, träffade syrran på "byn" så vi kom på att vi skulle fika i det fina vädret. En kopp varm choklad och en macka, sen blev det promenad i det fina vädret en lååång sådan tror att vi va ute och gick i tre timmar.. jag hade Smilla med mig och hon är världens finaste!

Sen kom vi på den goda iden att vi skulle grilla. Jag, hella, jonte, helena och andreas och självklart smilla och Moa  det var nog det godaste som jag har ätit detta år. Nu längtat jag  bara tills sommaren kommer och det ska vara grill kvällar hela tiden!


MoDo vann! Det är det jag säger , nu när dom spräckt kvartsfinalen(eftersom att dom tydligen har haft väldigt svårt att vinna kvartsfinalerna på dom senaste åren)  så kan dom komma hur långt som helst! Det blir MoDo i finalen det är jag säker på!


Saknar anna och maria så otroligt mycket ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0